ecoConcepte

Un concepte pensat i testejat per una experiència única!

Treballem per construir un concepte de farmàcia, fonamentat en coneixement solucions i processos en comú, que proporcionin al client una experiència de compra que identifiqui amb la nostra marca i sigui apreciada pel seu valor professional i humà

Més informació >

ecoFidelity

I si poguessis tenir una targeta client en el teu sistema de gestió?

Una targeta client i un programa de gestió unitats per donar al client el que necessita, quan ho vol i com ho vol. Si coneixes al client, podràs veure patrons de consum, i si veus patrons de consum, podràs saber el que desitja. Mai més hauràs de canviar de pantalla per a conèixer al client!!!

Més informació >

ecoPreus

T’imagines creant expectatives de compra en els teus clients?

Eina de web scraping per a determinar quin és el millor preu per als teus productes. Cada setmana 4 productes a preus imbatibles!!! La paraula clau d’ecoPreus, és la recurrència!

Més informació >

ecoSpy

T’agradaria avaluar el teu equip de forma secreta?

Valora els punts forts i dèbils de l’atenció al client de la teva farmàcia i compara’t amb les farmàcies de la teva competència amb visites de clients “ocults” (“mystery shopping”).

Més informació >

ecoSuport mkt

Un calendari d’accions pensat per la teva farmàcia!

Pla d’accions de marketing que donen suport a les eines i accions que fem només a les farmàcies del grup per ajudar a diferenciar-nos i fidelitzar clients

Més informació >

icon-5-clean-dark

Marketing i experiència client

Cada setmana tens 4 top vendes exposats a l’aparador i al millor preu en comparació internet. Les persones que passen per davant la farmàcia es donen compte i entren a comprar. Quan entren a la farmàcia, saben identificar de forma ràpida el que busquen, la percepció que reben de la farmàcia és positivament sensorial i agradable, tot seguit, un membre de l’equip els rep amb un somriure i els hi facilita el producte que busquen. En el moment de pagar, com és client ecoceutics, la persona decideix si segueix acumulant punts o bescanvia aquests punts en euros.

Wow, l’experiència de compra ha sigut fantàstica!

A farmàcies ecoceutics entenem el Marketing com el conjunt de variables que contribueixen i influeixen a fer una experiència de compra perfecte.

Començant per l’ecoConcepte, una idea tangibilitzada de farmàcia. Pensada i testada per poder assegurar i maximitzar l’experiència de compra. És per això que tenim un equip, destinat a treballar, analitzar i estudiar les variables que formen l’experiència de compra. D’altre banda no només influeix l’entorn, sinó també el “què passa” a la farmàcia. Per aconseguir una experiència global les accions de marketing per segment d’edat, accions concretes per categories, la personalització cap al client són essencials.

A més, si la comunicació que s’estableix entre la farmàcia i les persones és fluida, bidireccional i igual, podrem establir un diàleg amb els clients que ens permetrà poder enviar-lis missatges que siguin del seu interès i en conseqüència crearem una capacitat receptora en els mateixos. Factor fonamental per poder conversar, crear confiança i agrado amb l’emissor comunicatiu. És per això que a farmàcies ecoceutics treballem diferents canals de comunicació que no només contribueixen a al desig comunicatiu dels clients, sinó que busquem el diàleg amb les persones que acudeixen a les nostres farmàcies.

Doncs, el Marketing i la comunicació per farmàcies ecoceutics no és buscar l’augment de vendes, tampoc és la venda creuada o el cross selling farmacèutic, up selling farmàceutic, per nosaltres, és el diàleg i l’experiència ideal de compra en la manera que ho desitgen les persones que venen a la farmàcia. És per això que la nostra màxima, és el concepte “costumer centric”, el client ha d’estar al centre de totes les nostres decisions, de no ser així, no podrem proporcionar-lis el que desitgen i en conseqüència no podrem propiciar l’afluència de persones a la persona.